En regnig dag perfekt för att göra ingenting.

Hej på er♡ 
Vilket regnväder vi vaknade till imorse. Fast just idag är det väldigt skönt att ligga under filten och höra regnet smattra på taket utanför. Det blir inte mycket gjort alls, inatt har vi haft hosta både Olle och jag och sömnen njae den har verkligen inte varit särskilt bra inatt heller. Jag klev iaf upp med Kerstin vid halv åtta för att sen somna om med henne bredvid i soffan tills klockan var tio och Micke påpekade att frukosten var klar. Jag fick nästan en chock då det inte hör till vanligheten att jag sover sålänge. Å ändå har jag varit så vansinnigt trött resten av dagen. Hur länge ska det här hålla i sig? Det är verkligen en bra fråga. Tur att jag har Micke som hjälpte mig igår med att göra en ny liten beteshage åt hästarna. Kerstin som piggar upp genom att komma med nyplockade blommor och Olle som håller mig sällskap.♡ 
Å snart bara smaken kommer tillbaka tänker jag minnsan göra vårens första rabarberpaj.😍 längtar även efter att få ta en promenad och börja jobba med hästarna igen. 
Känns som om dagen fortsätter såhär utan några större förändringar. #skitvirus