Typiskt min otur....

Gokväll på er.♡
Hoppas er fredag varit bra, själv har jag haft en låååång fredag mestadels med huvudvärk och en trött känsla i kroppen. Inte mycket har blivit gjort idag heller, istället har mycket av tiden spenderats liggande eller halvsovandes i soffan. Huvudet vill så mycket men kroppen säger verkligen ifrån. När Kerstin sov kikade jag till och med på dokumentären om Britney Spears på SVT play. Med berömmelse kommer inte bara lyx och rikedomar, det finns en hemsk baksida med som följer kändisskapet. Utan att vara ett superfan av just Britney så måste jag ändå säga att den var riktigt bra. Iaf så har jag ju suttit som på nålar och väntat på mitt provsvar och jag trodde då inte att jag skulle få svar idag utan var mer inställd på tidigast imorgon. Men plötsligt plingade det till och jo det var från 1177. Loggade in snabbt som ögat för att nås av infon att mitt test gått sönder och att labbet ej kunde analysera provet... Meeen suck! Så ny tid ska bokas imorgon och ännu ett test ska göras... Det finns ju med lätthet 100 saker som är roligare än det där... 
 
Som tur var kom Olle och Kerstin in med dagens blomma och ni ser ju, till och med årets första maskrosor är vackra.🥰
Nerbäddad under täcket mitt på ljusan dag... Inte kul när jag har så mycket annat som måste göras.😔
Man tager vad man haver middag, å till min glädje när jag fann en bit ryggbiff av älg från 2019. Väldigt gott.🤗
Sotis har gärna koll vad hennes matte gör och typ sen i onsdags har hon knappt ens varit utanför dörren.
Efter maten tog jag mig iaf ut en sväng och Kerstin och jag njöt av den lilla värmen som solens sista strålar gav.💛 kom igen nu våren!!
Till sist avslutade vi dagen med en muffins det var gott. Nu är jag sådär trött igen, bäst och säga godnatt innan jag somnar med mobilen i näven.😄 nattinatt!💞
#1 - - monica:

Du måste nog tagga ner på takten. Du sliter hårt med din vardag för att du vill vara en supermamma och sen allt därtill. Man drabbas lättare av en infektion om man är sliten. Jag körde ända in i kaklet för många år sen vilket slutade i panikångest och sen dess har jag blivit så stress känslig . Det medför bla högt blodtryck. Lyssna på din gamla fröken. Kram

Svar: Jag lyssnar och tar åt mig. Kloka ord.♡ Hur vet man när man kör på för hårt då? I vanliga fall tycker jag ju att jag har full koll på läget. Kramar
Ylva Knutsson