Slopade restriktioner, höstväder och föräldramöte.❤

Men vilken dag! Är det idag livet återgår till det som en gång var normalt? Jag har nästan glömt hur det var. Ställer mig frågan vad det är jag längtar mest efter. Å oavsett hur trevligt det är att gå på restaurang eller konserter så är det nog känslan av att inte behöva vara rädd och orolig som känns allra bäst! Självklart vet jag att faran inte är över och jag kan inte annat att än att vara lite bakåtsträvande och fundera på om restriktionerna släpps för tidigt? Hur tänker ni? Sen är det mycket som vi fått lära oss nu som jag tror kommer hänga kvar ett bra tag till. Tex avstånd och sättet att hälsa på varandra. Sen hoppas jag också för alla virus skull att alla fortsätter tvätta sina händer och stannar hemma vid symptom. 
Jag tror helt enkelt att det kommer ett nytt normalt.
Något annat som är helt normalt för den här årstiden är alla fantastiska färger i naturen. Dessa spanade vi på idag på no-lektionen. En härligt höstig färgsprakande promenad gav så otroligt mycket energi! Blåser det till nu så släpper löven och det magiska är förbi.🍂
Efter jobbet var det nästan direkt iväg på föräldramöte på Olles skola, Olles första. Stort!❤
För första gången fick jag se Olles bänk och allt som rör honom på dagarna. Skönt att få en riktig inblick.🤗
Onsdag likaså veckans längsta dag och halvlek är över. Skönt att få cabba ner i soffan med barnen, läsa bok i lugn och ro. Kanske den viktigaste och mysigaste stunden på hela dagen.
Kvällen fortsatte med premiär för bonde söker fru och kanske kan jag lyckas få följa en hel programserie för en gångs skull.🤗
 
Tittut🤗.
Natti natti till er.😊