Ännu en bakslag och nya skor.🤗

Gokväll därute.🤗
Vaknade upp imorse och trodde inte mina ögon. Jag hade lika gärna kunna vänt mig om och somnat om när jag såg hur vädret var utanför fönstret. Stoooora snöflingor föll från skyn och det blev vitt i ett nafs. Som tur var så har vi inte lagt på sommardäcken än, det här är en anledning. Även fast vi vet att snön försvinner lika fort som den kom så känns det inte bra att chansa. 
Nåväl vi kom iväg på förskola, skola och jobb där dagen varit hektisk men bra. Imorgon ska jag få fara iväg och bada med mina elever det ska bli kul. 
Här hemma var det mer kaos än lugn då vi kom hem då Kerstin var akut övertrött och hungrig och inget dög. Bara jätteledsen och otröstlig. Då blir man stressad som mamma när man vet att sålänge Kerstin är ledsen ja då kan det omöjligt bli någon middag klar heller. Så där satt jag med Kerstin i knäet tröstande och vaggandes och klockan bara sprang iväg. Men ni vet ju, tillslut vänder det och ibland är det bara skönt att gråta utan anledning och där någonstans var Kerstin idag. Närmare klockan sex stod iaf middan på bordet och då vart alla nöjda och glada.😄
När maten var bortplockad och kaffet uppdrucket tog jag en promenad med Mira. Vi lånade grannens branta uppförsbacke och klättrade så sakta vi kunde först upp och sedan ner. Miljöträning fick vi också genom att gå över bron bortanför vårt hus. Den här tiden dånar forsen som är en bit ner så högt att man knappt hör vad man tänker. Bra att Mira får vänja sig vid allt tänker jag.
Snö såpass att det blev vitt på marken.
Kontrasten till snö är när paketet med sommarens sneakers hittar hem.🙈😄 nu hörrni ska jag sova. Natti natti till er.🤗