Fredagsmys🥰⭐️

Gokväll på er. Årets näst sista dag och jag är mer än redo att lägga 2022 till handlingarna och välkomnar 2023 med glädje. Den här tiden brukar jag knåpa ihop en resumé av året som gått men i år väljer jag att inte göra det. Det är för smärtsamt helt enkelt. Kortfattat kan jag iaf konstatera att det var det tuffaste året någonsin på alla tänkbara plan. Men också ett fint år där människor slöt upp och hjälp kom från det mest oanade håll. Det är något jag är otroligt tacksam över och kommer bära med mig i all framtid.❤️ Nu hoppas jag så innerligt att 2023 innehåller mer av allt som inte tiden räckte till för 2022 dvs, mer tid till vänner och familj. Middagar, skoterturer, fisketurer,ridturer, glädje i massor och mys med Olle och Kerstin som också fått hänga med på den här konslofyllda berg och dalbane året. Tid där kropp och hjärna tillåts vara på samma ställe och inte i tusen olika tankar samtidigt. Tid för återhämtning vilket min kropp signalerar att det är hög tid för nu. Mera av att gå till skogen, göra upp en eld, grilla korv och bara va. Det blir min nyårsönskan snarare än nyårslöfte. Konstigt va?🥰 
En veckas ledighet har nu passerat och vi fortsätter att kurera oss, mysa, förbereda inför morgondagens middag, så mycket gott att jag redan är hungrig.🤗⭐️
Dessa dagar alltså, hur underbara?🥰 Imorgon har jag önskat skotertur, brasa i skogen och grillad korv till lunch. Det blir en fin sista dag på året.⭐️🤗