Firardag🥰

Godmorgon på er fina ni.
Tack för alla fina kommentarer på inlägget om vår fina Sotis.❤️
Det känns bättre idag när man vet att det inte fanns någon annan utväg, men ändå så tomt. Alla som har haft djur vet hur det känns.😔
 
Igår har tankarna varit på ett helt annat håll och så får de vara när min stora tjej blir arton imorgon. Jag fattar verkligen ingenting, nyss var hon ju typ som Olle.🥰
Vi började småfira henne redan igår med fina vänner och familj som kom lagom till lunchtid. Vi åt och fikade tillsammans och hade det så mysigt. Solen sken och vädret har inte kunnat vara bättre. Sommaren kom tillbaka om så bara för några dagar men de prickade vi minnsan in för att kunna fira Ronja.❤️ På kvällen blev det lugnare och barnen och jag for till Sandören för ett skönt men uppfriskande dopp. Ungdomarna for till stan för middag och bio. Kärleken är vacker inget tvivel om det.❤️ Det är fint att få vara nära.🥰
Men hur trevligt vi än har haft det så kommer sorgen och saknaden över mig då han som älskade att vara på kalas mest inte fick vara med. Han som hade en självklar plats som bonusmorfar till Ronja i så många år. Som såg till att vi alla hade det bra och skrattade mycket. Nu har det gått en tid och vi hanterar sorgen bra ändå men på alla dessa dagar då vi vet att pappa skulle ha varit här, ja då blir det tungt.💔❤️ Han är så otroligt saknad av oss alla.❤️
Idag ser ut att bli en lika fin dag som igår och vi ska snart äta frukost.
Sen blir det nog både bad, kanske lite fiske och så ridtur på Mira.🥰
Härliga sommardagar och sommarkvällar!❤️
#1 - - Monica:

Du borde jobba med mat . Dina matvisningar är alltid så proffsiga.

Svar: Tack vilken fin komplimang❤️
Ylva Knutsson

#2 - - sandra ledin:

Va härligt ni måste ha haft det. Såg så fint ut på bilderna. Barn växer upp så snabbt. Måste kännas så mäktigt med 18 år. Har 4 år kvar tills min äldsta blir 18.

Det är jobbigt när någon saknas på stora dagar. Man kan inte låta bli att sakna dem och undra hur de hade haft sig den dagen. Min morfar fick aldrig träffa någon utav mina barn vilket är synd då han var en riktigt mysig person och vid varje födelsedag barnen har kan jag inte låta bli att sakna honom lite extra. Saknad är jobbigt men vist känns det fint att just den personen fick man ha i sitt liv. Guld värt.

Ha en fin kväll!!!

Svar: Ja, det går verkligen himla fort! På gott och ont.🤗
Saknaden lär nog finnas nära varje dag, och aldrig är man redo att förlora sin förälder.😔 men jag är precis som du skriver otroligt tacksam för att min pappa var en helt fantastisk och underbar person.❤️

Ha en fin kväll du med.😊
Ylva Knutsson