Världens bästa hjälpreda🥰

Halloj.🤗 Vilken fin dag vi haft idag! Strålande sol och riktigt varmt och skönt.🥰 Det gäller dock att njuta för glädjen är inte långrandig och redan imorgon väntas det bli regn igen. Så kvällens stora mission här hemma var att klippa hela gräsmattan och ni som varit hemma hos oss vet att det är rätt mycket som ska klippas. Så det var bara å skrämma liv i handjagaren och sätta igång. Bra att få röra på sig, som vanligt tar det mer tid än vad man kan tro så mycket mer än att klippa gräs hann jag inte med. Dessutom behövde jag jobba lite extra ikväll då Olle blivit förkyld och således blir hemma från skolan imorgon. Hoppas på en snabbförkylning.🙏
Påtal om jobb, idag fick Kerstin hänga med mig på jobbet då förskolan hade planeringsdag.🤗 Stolt tog hon på sig ryggsäcken och tog dagen med ro.🥰 Väl omhändertagen blev hon av mina fina elever så Kerstin hon har haft en mysig dag.
Perfekt väder för att så lite mer frön, hoppas det gror nu.🌱🌞😃
Så var gräsklipparsäsongen 22 invigd😄 och jag och Toro får kampera ilag ännu en sommar.😄
Tjing på er🌞