Ett dygn hos momma❤️

Gokväll❤️
Tusen tack för era fina ord på gårdagens inlägg.❤️ Tack!❤️
Det är verkligen skönt att få skriva av sig ibland. På något underligt vis hjälper det så himla mycket. Det hjälper också att få vara nära personer som betyder mycket och en sån person är momma för oss.❤️ Så idag innan vi for hem såg hon till att vi fikade ordentligt, lekte ordentligt både fotboll och kurragömma samt skrattade ordentligt.🥰 
Väl hemma igen började allvaret då Cardegan gjort sig illa igen. Samma ben som sist och ännu en stickskada.😔 grundlig rengöring, smärtstillande, bandage och boxvila. Suck för att det liksom aldrig kan få flyta på bra, tumme upp för att hältan istort sett är borta, svullnaden mycket mindre samt feberfri. Tacksam för att han gnäggar när jag kommer, äter med god aptit och ser piggare ut. Hoppas verkligen att det håller i sig.🙏
Mira bjöd på en härlig ridtur i eftermiddagsregnet och jag kan åter igen bara nypa mig i armen över att hon kom till mig.🥰
Min egna terapihäst.
På onsdag väntas det komma snö, jag längtar!🤗
I fredags for vi in till stan för att få lite miljöombyte. Lite julshopping och middag på max. Det var lyxigt tyckte Olle och Kerstin som längtat efter att få äta hamburgare.🤗
Ja hörrni det var den helgen det, nu laddar vi om för en ny vecka.🥰 Ha det fint!