Vardagslycka och vardagskaos.😊

Hej på er😊. Så rullar veckan på och åter igen har det hunnit gå några dagar sedan jag sist skrev. Då var det söndagkväll och nu är det onsdagkväll och veckan började inte riktigt som planerat då jag fick hämta Kerstin på förskolan i måndags efter att hon fått feber.❤️ Som tur är så var sömn lösningen på problemet för redan på kvällen var hon mycket piggare. Vi höll oss hemma igår också för att vara på den säkra sidan och för första gången på länge så njöt jag av att få vara hemma med Kerstin och vabba. Vi hängde upp julgardiner, lyssnade på julmusik, bakade en kaksort, åkte massor av pulka, drack julmust och bara hade det så mysigt ihop.❤️ Micke har mycket att göra på jobbet och jobbar både sent och mycket vilket gör att barnen och jag får klara oss på egen hand. Det går fint men när barnen väl har somnat och det finns tid till att kika på tv eller stöka med hästarna då är jag så trött att sängen lockar mer än allt annat. 
En del perioder är så och det är liksom bara att hänga med. Det blir ofta lugnare "sen"😊.
Hursomhelst så klarar vi oss och fint men jag ska villigt erkänna att jag svor inombords när Kerstin fick feber🙈 vi har ju liksom provat på det mesta inom vabväg den här hösten. Så tack till högre makter att hon fick bli frisk så fort.❤️ En annan sak som också gläder mig är att såret på  Cardegans ben börjat läka ihop så fint. I förrgår tog jag bort bandaget och han går bättre och bättre för varje dag. Så otroligt skönt!❤️ Sen har vi ju fått rätt mycket snö och det är en riktig humörhöjare och som sätter oss i härligt jobb. Olle skulle vara ute dygnets alla timmar om han fick och skotta snö och åka pulka.🥰
Så det har minnsan varit tre både bra, mindre bra och intensiva dagar.🤗
Filmen om Grinchen är kanske en av de allra bästa julfimerna i mitt tycke. Den började vi kika på nu ikväll.❤️ 
Nu håller vi tummarna för friska barn och att vardagen bara får flyta på.🤗