Vilken show med Pidde P!🤗

Hej på er! Fortfarande full av energi och lyckliga endorfiner efter ett oförglömligt uppträdande av självaste Pidde P på vår skola i lilla Indal. Vilken fantastisk dag vi har haft. Vi är med i så kallad rörelsesattsning för skolans barn och ungdomar, för att öka och motivera våra barn och ungdomar till en mer aktiv och rörligare vardag. Vi har fått både fortbildning och redskap och som ännu en morot, en gratis konsert mer artisten Pidde P. Vilken kille alltså! Från första stund till sista ton var det fullt drag och aldrig någonsin tidigare har nog taket lyft så mycket som idag på Stige skolas gymnastiksal. Varenda unge om jag får uttrycka mig så dansade, klappade händer, hoppade och sjöng med. En fantastiskt fin upplevelse utöver det vanliga. Så otroligt lyckliga och glada barn som jag tror fick med sig fina minnen för resten av sina liv.❤️
Jag tog såklart massor av kort men endast det här utan att någon elev fastnade på bild.🤗 
 
Halva veckan är nu gjord och dagarna bara flyger fram. Imorgon kliver vi in i December. Månaden som jag numer har en stark hatkärlek till. Fast just nu så är det mer älsk än hat då jag pysslat upp ännu en nissedörr. Å då ska ni veta att det inte var det lättaste, näe.... I närmare två kvällar har jag letat igenom hela huset, vänt på varenda liten pryl i min jakt på nisseprylarna. Igårkväll var jag otroligt stressad och irriterad över att de plötsligt bara gått helt upp i rök. Funderade ett slag på att helt strunta i nissen i år och bara köra paketkalender men så har både Olle och Kerstin börjat fundera om och när nissen ska flytta in. Hade det inte varit för att världens bästa Tempo butik uppe i Liden så hade det nog slutat utan Nisse. Men våran lilla fina butik var så välutrustad så där fanns räddningen.❤️🎅 Så nu till barnens stora glädje och kanske även lite min så är den där.🤗
Hängde dessutom upp min gamla paketkalender och jag blir lika varm i hjärtat varje gång den kommer upp. Tänk att mamma knåpade ihop den till mig.🥰
Även tomteskåpet har börjat fyllas på. I år är det pappas tomtar som får ta platsen där och så sakteliga har det börjat fyllas på.❤️
Långt ifrån klart och en del andra prylar ska få flytta på sig.🤗 Det är ändå skönt att få känna sig för lite.❤️
 
Idag var också dagen då Mira och jag fick hem vår prisrosett från Jämtsäkers höstutmaning. Otroligt fin och så kul att få.🥰
 
Några väldigt fina dagar har vi haft och jag ser fram emot att få mysa ner oss i soffan imorgonkväll och se på årets adventskalender.🥰
Ha det bra hörrni.🤗