Kvalitetstid❤️

Halloj på er🤗
Nu har jag fått uppleva två magiska kvällar efter varandra. Både så olika med ändå lika på samma gång. Igår var vi på en fantastisk föreläsning inne i stan med Jesper Caron. Vi åt tillsammans innan och fick sedan flera fika timmar tillsammans. Momma var med barnen och det är något jag verkligen uppskattade.❤️
Så ikväll eller em var det när jag svängde in på fritids och förskolan för att hämta Olle och Kerstin, vi hade nämligen bokat in en helkväll på Timrås nya simhall tillsammans med Lisa och barnen. Å vilken mysig kväll vi har haft. Överlyckliga barn som badade tills det var dags att stänga.🥰 Två helt olika kvällar som båda mynnade ut i lycka, glädje och en extrem tacksamhet. Tacksamheten till allt det fina vi faktiskt får uppleva och faktiskt så är det så att hade inte min chef lagt biljetten framför mig på jobbet, ja då hade jag aldrig kommit iväg på Jespers braiga föreläsning. Mest troligt hade jag haft en vanlig fredagskväll på Åsen om inte Lisa kommit på idéen att vi skulle hänga ihop ikväll.❤️ så tacksamhet Över att få chansen att göra det där lilla extra!🥰
Gårdagens tvårätters kontra dagens korv med bröd😂. Men det vägde lika tungt ändå. Tack Lisa med familj💕
 
Här hemma smyger sig hösten på och det märker man tydligt på hästarna som numer bor i täcken och som käkar hö istället för att gå på bete. Lika mysigt är det att så fort det vankas mat så kommer bägge två och är så mysiga 💕.
Bra start på helgen va?!😊