Så var första ljuset tänt.🕯

Godkväll på er denna fina 1:a advent.🌲🕯Visst känner man i hela kroppen att julen snart är här?🤗 Idag for vi ner en sväng till Birsta för att köpa julklappar, skönt att vara ute i hyfsat god tid.😄 I bilen påväg hem spelades min absoluta favoritlåt fairytale of New York, det var första gången den här julen och jag blir lika emotionellt tagen varenda gång den spelas. Den väcker både minnen och känslor och jag har gillat den så lång tid. Har ni någon favorit jullåt? Skriv gärna en kommentar om vilken, det är lite kul faktiskt.😊 
Vi har hunnit med lite allt möjligt den här helgen bla julmarknad på byn, julbak, trevlig middag med grannarna och så julshopping idag. En väldigt mysig helg måste jag säga. 
Jul både utomhus och inomhus.🌲😊
Hos nissarna är det fullt upp och man märker hur de samarbetar för att alla ska få både bus och julmagi.❤️ 
En fin helg har bara swishat förbi och jag tänker att den här första veckan i december ska bli jättefin. Nu är jag så himla trött att jag måste sova. Ta hand om er.