På barndoms vägar.

Hej på er😊 visst är det härligt att komma hem? Ja menar hem till sina barndoms trakter, där träden alltid vuxit på ett speciellt ställe eller där man vid varje hus minst kan räkna upp tio saker man gjorde när man var barn. Tex kommer jag ihåg hur vi jag och några grannflickor växlade ut posten i grannarnas brevlådor. I efterhand förstod vi att det inte var nån bra idé men just då kunde vi väl inte hålla oss. Kommer inte heller att kunna glömma den gången då treans växel på mammas damcykel helt plötsligt hoppade ur och jag som körde det fortaste jag kunde flög över styret. Det var inte skönt kan jag lova. Men förutom det finns det ett lugn som vilar över hela byn och det är svårt att finna på andra platser.
Så det är skönt att bara kunna njuta och gå med barnvagnen.
Får inte glömma alla ridturer på fina underbara Glöd. Nån gång ska jag göra en hage här hos mamma och ta med hästarna hem och återuppleva gamla minnen.
Under äppelträden sover man gott!♡