DIY doptavla.

Godmorgon soliga torsdag! 
Här kommer ett tips till er som går i doptankar antingen om det är ert eget barn som ska döpas eller om ni är bjudna på dop. När vår son skulle döpas ville jag ge honom något att ha kvar hela livet. Gogglade runt MYCKET och såg så mycket fint. Fick även ångest då jag såg hur mycket andra pyntat och donat och verkligen slagit på den stora trumman. 
Jag blev bara mer förvirrad och till slut var inget bra, så jag bestämde mig för att göra något själv. Jag är verkligen inte konstnärlig men jag gillar att pyssla och på min tavla var det inte jag som hade huvudrollen utan Olles gäster. 
Så jag köpte en canvas tavla på panduro och skissade dit en elefant, ovanför elefantens snabel drog jag streck som symboliserade ballongsnören. Ballongerna är gästernas tummar i olika färger. 
En kul grej och ett mycket fint minne som känns väldigt personligt! 
Häromdagen fick jag äntligen hem den inramad och klar! 
Såhär blev det färdiga resultatet.
Datumet som är skrivet på är datum för dopet och inte födelsedatum. Hoppas nån väljer att göra en egen istället för att köpa allt=)♡ ha en bra dag!♡