Bra dag med fredags feeling!

Hej på er!😊 
Denna dag behövde jag verkligen. Vi har nämligen varit bortbjudna till lilla Elsa m familj. Elsa som faktiskt inte är så liten längre lekte bra med tillsammans med Olle fastän att han väldigt gärna ville pussa och krama henne hela tiden. Hon uppskattade det dock inte lika mycket som olle😂. Fast det förstod inte Olle. Vi fick både lunch och fika och skönt var det att bara få prata ut! 
Sånna här dagar är guld värda när man är mammaledig.😊 så nu får vi se till att bjuda tillbaka.
 
Väl hemma så har jag fixat i stallet för att åter igen låta mina damer sova inne.
Bilen hann få sig en rejäl tvätt och även lite vetebröd har blivit gräddade.
Till middag kör vi fredags feeling med pulled pork och grönsaker. Det är gott och eftersom Ronja ska vara hos sin mor i helgen kör vi lite mys nu!
Så nu vet ni vad vi pysslat med idag!♡
#1 - - Monica Edholm:

Hur hinner du med allt?
Undrar om jag var lika effektiv när jag var i din ålder.? Har ögnat igenom mina dagböcker ibland o varit förvånad över allt man gjorde då. Nu rinner bara dagarna förbi . Det är bara gofika o smarriga maträtter som serveras på Åsen. Undra på att Kicki åker dit så fort hon får tillfälle men mest är det nog Olle som drar skulle jag tro.Jag åker till Mallorca nästa fredag. Tretton dagars semester väntar. Ska bli nice. Det blir inga blodiga biffar men god vegetarisk mat. Kul att följa din blogg.

Svar: Hej Monica! Tack för att du följer oss det tycker jag är kul!=)Jag undrar oxå hur jag hinner med? Fast värre är nog att jag oftast önskat att jag hunnit med ännu mer!😅 Man måste unna sig lite gott här i livet tycker jag och även en mallorca resa!😊 oj va härligt. Hoppasdu får en fantastisk resa! Stoor kram från oss!!!
Ylva Knutsson