Måndagsstök på Åsen.

Gokväll på er. Måndagen börjar se sitt slut och jag har hör och häpna redan lagt mig. Det har faktiskt hela 3/4 av vår familj gjort och det är trygt att höra Olles andetag i sängen bredvid. Det blev en produktiv kväll här hemma då farfar kom förbi och jag och Ronja hade fullt upp med att prata,fixa middag och lunch inför morgondagen samt plocka hallon innan dom ramlar av gren. Ronja har fått det som uppdrag imorgon då hon är själv hemma. Tiden går så fort nu när vardagen är igång igen!
Skönt ändå att måndagen är gjord och även fast jag var på dagis klockan fem så var Olle sist kvar och det ni känns hårt i mammas hjärta! 
Där satt han och väntade...eller iof mer troligt är att han hade rätt bra med sina fröknar😊
Men det känns ändå inte bra...
Men det är ju såhär det ser ut bara för mig att vänja mig.
Den här bilden är ifrån igår men den får symbolisera att vi åt middag ute och var ute en bra bit efter klockan sju nu ikväll.
Det finns fler frukter än bär som också snart faller av pinn😊
Tur att man får lite städhjälp😊
 
Nu har jag inget kort på paketet jag fick av Ronja men hon hade köpt min favorit choklad när hon åkte färja i helgen,  tror ni jag blev nå glad?
Omtänksamma,fina,varmhjärtade Ronja!♡
 
Nu säger jag godnatt till er för nu är jag trööööött 😆
Sov gott!