Så var första arbetsdagen gjord.

Hej på er!
Japp nu är man igång igen efter semestern och första arbetsdagen är gjord. Det gick bra och det var riktigt roligt att komma tillbaka om en att det för tillfället är lite oklart med saker och ting. Det ordnar nog upp sig vad det lider.
Imorse premiär drack jag ur mina nya muggar och ni må tro att kaffet smakade gott!
 
När jag kom hem efter jobbet överraskades jag av en riktig brak middag som Micke och Ronja hade kokat ihop. Det var inte vilken mat som helst utan röding från vår fjällsemester och kokt potatis till. Mmmm så gott det var! Tänk vad jag vart bortskämd på en måndag❤
 
Efter maten for Olle och jag till Sandören och badade. Det var riktigt skönt i vattnet och solen värmde gott!
Det gick så bra trots att det bara var vi två!♡
Det kryllade av små grodor där som hoppade rätt upp i handen på oss😊
 
När vi kom hem letade vi oss lite smultron och nu är det dags för välling och sängen. När Olle somnat ska jag ta en ridtur på Jervira hon har ju också haft lite semester några dagar.
Natti natti till er och tänk vilken fin dag det blev den här måndagen😊