Skogens röda bär!

Hej på er.
Äntligen börjar hallonen mogna! Imorse innan jobbet passade jag på att plocka lite hallon, visserligen inte mer än att vi åt till efterrätt och mellis men det var gott! Stora och fina verkar dom bli i år så det är kul.
 
Förhoppningsvis räcker det både till sylt och pajer😊
 
Mina blommor i rabatterna börjar växa till sig ordentligt och blommar så fint. Det är fint i naturen den här tiden på året.
Det här är mina favoriter!
Nått annat som trivs med är ogräset men rensa det får bli en annan dag😊
Till middag idag åt vi thai mat som min pappa hade köpt med sig. Jag skulle lätt kunna leva på röd curry gryta😊.
Jag blev också glad över att min ridplan var nyharvad när jag kom hem. Nästan så jag blir lite brydd över vad min älskling har i kikaren😆
Olle och Ronja mår bra och njuter av sitt sommarlov. Bus och tokigheter hela dagarna samt lite arbetsuppgifter för Ronja får dagarna att gå fort.
 
Med det sagt önskar jag dig en fin kväll och en bra morgondag. Vi hörs!😊