Myskväll med Olle♡

Hej på er!
Fredagkväll och jag ligger på soffan, trött men nöjd efter en lång arbetsvecka. 😊
Hämtade Olle på dagis i vanlig ordning och for hem. Vi åt lite mellis och sedan kom Stig och Linda med lite hö till hästarna. Vi passade på att leka ute en stund medans det fortfarande var ljust. Sedan gick vi in och kokade kaffe till Stig och Micke som också hunnit hem. Jag bestämde mig för följa med Linda ut på en ridtur och hästarna var otroligt pigga och pulsade glatt på i snön som numer når en bra bit upp till knäna på hästarna. Vi hade en trevlig stund där på hästryggen. Hemma igen så fick Olle öppna sitt första paket på paketkalendern och tänk vilken lycka. Att få ett litet paket bara till honom. Traditionen och den ca 30 år gamla kalendern lever kvar och jag tycker det är minst lika mysigt som Olle när han öppnar sitt paket.
En suddig bild på min och Lindas ridtur var det enda som jag lyckades få till.
Så till sist efter att ha tittat på årets julkalender jakten på tids kristallen.... Inte är jag så imponerad inte.. Njae dom får jobba på om dom ska få mitt intresse. Tacka vet jag fjolårets julkalender Selmas saga. Den var så himla bra! Tur att jag råkade beställa den på dvd på utifall att... 
Därav myset att tillsammans med Olle få kika på detta äventyr, och däremellan smyga iväg och hämta en tomte är väl mysigt om något!♡ det är precis som jag vill ha det en lugn fredagkväll. 🤗