Organiserat kaos eller????

Gokväll på er♡
Ibland förundras jag över mig själv eller rättare sagt dom beslut jag och Micke tar tillsammans... Att såhär med mindre än två veckor kvar till julafton komma på tanken att det nog är lättare att såga upp ett hål i väggen än att ta ut ett fönster för att få ut soffan till nya vardagsrummet på bästa sätt.... Nu undrar jag om vi verkligen tänkt rätt?! Det är kaos överallt och eftersom vi blev tvugna att plocka bort ett element så har vi ingen värme på och det står ugnsformar lite varstans eftersom det rinner vatten ur dom rör som är avkapade... Så till er som besöker oss nu och närmsta tiden framåt välkommen till familjen kaos!!! 
Till och med katten blir rädd! 
Såhär ser golvet ut i nya vardagsrummet ut. Ni anar inte hur skönt det är att det ligger på plats. Vi var hyffsat nöjda på att se betonggolvet därute. 
På nedervåningen sliter Micke och hans pappa Sylve trots att timmen är sent slagen. Jag däremot har gått och lagt mig. Städningen väntar nog på mig imorgonbitti med😊.
Natti på er.