Baddag=bra dag!♡

Heeej!
Imorse vaknade vi äntligen upp till lite solsken och finväder.
Vi åt frukost och sen skyndade vi oss ner till badplatsen koppelhällan. Där har jag spenderat mååånga timmar när jag var liten och på sommaren var det lovets höjdpunkt.
Olle och Ronja var som två fiskar i vattnet och ville inte kliva ur. Efter en timmes badande fick det räcka och iaf Olle var bra trött på vägen hem.
Som ni ser hade vi poolen helt för oss själva så ni förstår ju att vi njöt till fullo!
Vi åt lunch hos momma sen for vi en sväng ner på byn och kikade i lite butiker och Ronja fyndade sig en riktigt snygg väska.
Nästan direkt när vi kom hem ringde telefonen och fina vänner ville att vi skulle följa med till Sandnäsets camping för en bit mat och lek med barnen. Vi tackade snabbt ja och satte oss i bilen igen.
Det var en härlig stund förutomatt det strulade till sig med maten rätt ordentligt😅
Men till sist var alla mätta och glada och barnen som bitvis sprang åt olika håll lekte på bra!😊
En dag som äntligen bjöd på sol och bad och varm sand mellan tårna.
Jag vill hinna med mer av den här varan på min semester♡
Imorgon ska vi ut på nästa äventyr nämligen turridning i västanå. Vi håller tummarna för att vädergudarna är med oss då.
Tack till er som hittat min lilla plats i cyber rymden och följer våran vardag♡
Stor kram