Älskar snön och lussebullar!

Wehoo äntligen kom snön! Det fortsatte att snöa i natt och imorse vräkte det ner! Inte svårt att räkna ut vad vi gjort idag va? Såklart har vi varit ute och busat och lekt i snön. Ronja red ett fartfyllt ridpass på Jervira där snön yrde kring benen. Mitt på dagen kom moffa förbi och jag passade på att baka lussebullar och göra pepparkaksdeg som enligt min mammas recept ska vila i kylen över natten. Det är snart första advent vet ni! Så det gäller att börja på med julbaket!
Olle vakade över syrran så allt går rätt till!
Den bästa tiden på året startar nu! Överst på min önskelista står det lycka! För hur länge får man egentligen känna sig så här glad? När allt i livet känns perfekt och människor runt om en är friska och mår bra? Jag hoppas på mer lycka iaf!
Hoppas att du som läser också haft en härlig söndag! Ta hand om dig!♡