Äntligen freeeedag!!!

Äntligen,äntligen vart det fredag och helg! Veckorna går så himla fort och för en vecka sedan satt vi på travet med vännerna och kollegorna från jobbet. Det är kontraster mot hur denna eftermiddag/kväll varit. Efter jobbet for jag och köpte mig en wascator till stallet. Perfekt med en rejäl maskin att tvätta hästtäcken i. En sån här jag spanat in länge men har aldrig varit snabb nog för att få köpa när det väl kommit ut en på typ blocket. Men idag var det min tur😊 dessutom fick jag träffas och kramas en stund med dom som sålde maskinen och det var mycket trevligt!
När jag kom hem sken solen från en klar himmel och jag ville liksom inte gå in. Solen värmde och Olle och jag satte oss ute och åt en glass. Sen vart vi kvar ute och värvade sysslor med lek i ca 2 timmar innan det var dags för middag. Igår fick vi hjälp med smygarna till fönstren så äntligen är renoveringen på g igen!
Den här buskillen har haft en ledig dag med Micke😊 skönt att vara hemma från dagis tycker både Olle och jag.
Lite mys med hästarna som tycks trivas väldigt bra tillsammans har vi också hunnit med. Jervira och Princess fick jobba lite på ridplanen. Men jervira är trött det tar på att få en ny kompis.
 
Nu fick vi främmande så vi får höras mer en annan dag!♡