Skitdag!!!

Hej, en del dagar är det nog bättre att sova över tror jag... Vore ju enkelt om man i förväg visste vilka dagar som skulle vara så som den jag haft idag. Att ha en tuff dag på jobbet det har vi alla nån gång ibland och världen rasar inte för det men när man sedan kommer hem och ska skynda på med middag och annat ja då ska äggen rulla av bänken ner på golvet och vips ringer mobilen, "Ylva hästarna är lösa". 
Alltså suck måndag 16 oktober kan du bara ta slut nån gång.... 
Tur är det att dessa dagar är rätt sällsynta ändå och oftast fylls våra dagar med glädje. Det är ändå det här som är det sköna med att kunna skriva av sig på en blogg. Bara jag får sätta tankar till ord så brukar det mesta kännas bättre. Eller som nu ikväll efter att jag skjutsat Ronja på bandyträningen då tog jag och Jervira och övade på gårdagens ridpass. Ikväll tyckte jag det kändes bätre än igår och det är skönt.
Nu ska jag göra som Olle nämligen gå och sova så önskar jag att morgondagen blir bättre!
Vi hörs😗