Godnatt min skatt!!!

Gokväll på dig!
Kort kort inlägg får det bli då jag är super trött!!!
Vi körde planering direkt efter avslutad arbetsdag och det känns nu att veckan börjar lida mot sitt slut för jag är trött. Jag har precis kommit hem typ och sagt Hej och godnatt för imorgon börjar jag klockan 06. Det är iaf mycket på gång på jobbet och jag ska få gå en fortbildning inom fritidsverksamheten vilket känns superkul.
Skönt var det också att rensa ordentligt i skåp och lådor. Nu är det ordning och reda.😊
Till middag beställde vi pizza som vi åt tillsammans och det vart en riktigt mysig kväll måste jag säga. Det är tryggt att ha så fina arbetskamrater runt sig!
Här hemma tror jag resten av familjen haft det bra, jag hann prata några ord med Ronja och bredvid mig ligger Olle och snusar gott!!
Even a superhero needs to sleep!♡♡♡
Älskar nya pennor😊
I indal har dom goda pizzor!
Ett kort inlägg skulle det bli och jag önskar er en godnatt😊
Vi hörs!