Kvällsritt i månskenet!

Japp kära ni nu är det höst ordentligt!! Vi hade frost i morse och nu ikväll på väg hem efter att ha kört Ronja till sin kompis Linda var det riktigt mörkt. Dessutom skulle jag rida hem jervira inför morgondagens ridlektion för Pernilla så det var bara att leta fram reflexer och blinkande lampor.
Månens lampa sken på oss.
Tjejerna hade det mysigt i stallet och även dom skulle ut och rida.
Förutom detta så har dagen varit bra och besöken av efterlängtade vänner har avlöst varandra. Välbehövligt att få skratta och umgås. Även moffa kom och gjorde oss sällskap nu på kvällskvisten. Vi åt middag tillsammans och jag lyckades göra en egen variant av pulled älg och det blev gott.
Annars har vi börjat göra lite höst och från och till har gräsklipparen fått jobba på hårt.
Olle har haft fullt upp och det är himla skönt att kunna ha kortärmat igen.
Ha en fin kväll nu hörrni. Jag ska gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon😁.
Natti natti.