Världens starkaste kille!

Hej på dig!
Så var den här dagen gjord. Jag sitter uppkrupen i soffan och funderar lite hur den här varit. Imorse så ville inte riktigt Olle som jag ville och vi började dagen med att bråka om en tröja. Jag gav mig inte utan gråtandes gick vi ut till bilen. På förskolan satt han länge i mitt knä innan jag var tvungen att åka på jobbet. Som att säga förlåt mig mamma tusen gånger om!
När jag hämtade i eftermiddag fick jag höra utav personalen som enligt mig är den bästa att Olle varit precis överallt hela dagen. Dessutom har han kommit på att han kan öppna den stora entré dörren in till hans avdelning. Vilket resulterade i att fel barn kom in och fel barn gick ut. Kan just tänka mig fröknarnas reaktion när dom upptäckte vem den skyldige var! Jag skrattar ändå lite inombords för han uppfinningsrikedom samtidigt som jag vet att jag kommer slita mitt eget hår en vacker dag över alla hyss han gör. Vi kämpar på med att vara konsekventa och hoppas att även Olle kommer att vara tacksam för det. 
Hur gör ni när det käraste man har testar precis varje gräns tusen gånger om? 
Den braiga personalen avslutade med att säga att han är hjärtlig i det han gör och ett bättre plåster än så kunde inte jag som mamma få.
För ibland känns det hopplöst och väldigt svårt. Det är liksom på marginalen hela tiden. Hur det än är och nästan vad han än gör så är han mitt allt och kärleken är gränslös.
Min stora tjej är i full färd med att sälja jultidningar så ikväll har hon trampat runt byn på cykel. En pratstund om ditt och datt har vi hunnit med. Det är välbehövligt att få en stund på tu man hand. 
 
Nu ska jag gå och hänga lite tvätt och leta fram kläder inför morgondagen vi hörs!😄