Den femte årstiden!

Hejsan på er därute! Vilken underbar årstid vi är mitt uppe i nu. Solen skiner från en klarblå himmel. Det är riktigt varmt och skönt. Fåglarna kvittrar och det rinner vatten mest överallt. Jag fick åka hem tidigare från jobbet då jag öppnade imorse så nu har vi myst på ute Olle och jag. Ronja sitter inne och gör läxor sen skulle hon komma ut. Det är härligt den här årstiden. Tiden mellan vinter och vår den femte årstiden!
 
 En del av vårat soldäck fick lite hjälp på traven och vi hittade igen det under 1 m med snö. 
Ha en fin eftermiddag nu är det dags att fixa det sista på middagen. Tacogratäng och sallad😊. Just det Grattis på namndagen till Ulf och Ylva idag😄 jag har blivit så otroligt grattad idag och det värmer i hjärtat även om vi i vanliga fall inte firar just namnsdagar.