Morgonmys♡

Godmorgon kära ni.
En ny dag är här och det smattrar på taket, regn och rusk och slut på sommaren. Tänker på mina kollegor som alldeles snart börjar sin arbetsdag. Vad annorlunda vår vardag ser ut gentemot för några månader sedan. Nu innebär morgonen amning och mys istället för stress och jekt till dagis och jobb. Jag byter inte detta mot något annat just nu och inget annat känns heller lika viktigt♡.
När jag ser på mina två små hjärtan som sover sött sida vid sida blir jag så innerligt glad och tacksam. Mitt stora ♡ stökar på nere och snart ska hon iväg med skolbussen. Åttonde klass tänk er det!
Idag kommer hovslagarn,skönt med verkning och nya skor. Sen åker vi till hammarn för jag ska gå till frissan och förnya färg och frisyr. En bra dag tror jag att det blir. Hur ser eran dag ut?😊
Ha det gott!♡