Syskonkärlek.

Hej på er!
Efter en dag med känslor som hoppat upp och ner efter besked att staffilokockerna även finns på/i mina bröst (jävla skit) rann liksom energin ur mig. Sköterskan från bvc skulle återkomma med besked om vilken medicin som ska sättas in. Viktigt då inte Kerstins lilla kropp ska må dåligt eller få biverkningar. Hon ringde aldrig något mer idag så jag håller en tumme för att hon har goda nyheter imorgon. Aldrig har amning känts så jobbigt det har  ju liksom strulat från dag ett! Så nu hoppas jag att det vänder. Hur jobbigt allt känns med både baciller oro och treårstrots så älskar jag mina kottar högt och Olle tycker väldigt mycket om sin lillasyster♡.
 
 
Igår for  vi som ni vet till stan och jag fyndade lite på rean. Bla på min favorit butik och med presentkort från mina fina kollegor i 30 års present gick jag ut med både en ny tröja och ett nytt pannband för ynka 350kr. Som hittat!♡ jag skulle unna mig något fint och det gjorde jag vilket inte är så ofta nuförtiden.
Måste även slå ett slag för min nya kompis i köket. Matvete, gott istället för ris och pasta och kanske lite nyttigare♡.
Måste vara positiv även fast det känns tufft ibland!
Vi hörs!♡