Ikväll hejar vi på ÖFK!!

Hejsan! Jag är ingen fotbollsentusiast på något vis men till och med jag har ju förstått att det ÖFK hittills har presterat är nått utöver det vanliga! Ikväll har dom intagit London och i första halvlek leder dom med 2-0. Det är mot storklubben Arsenal. Ronja är på plats och tänk vad hon får uppleva där ikväll så häftigt!!!
Den här bilden fick jag strax innan avspark.😊
 
Vi fortsätter att ha sjukstuga här hemma. Imorse tog jag mig iaf iväg på utbildning via jobbet, tidigt bestämde jag mig för att försöka gå på den då det var näst sista träffen idag. Redan påväg ut till bilen var jag genomblöt i svett och halvvägs till stan funderade jag seriöst på att vända. Men jag kämpade mig igenom och det var värt varje minut med en superbra föreläsare på plats från miun.
Väl hemma igen somnade jag direkt och resten av eftermiddagen har varit lugn.
Jag gläds åt framgångarna i OS idag nämligen Guld till Myhrer och silver till våra fantastiska skidskytte tjejer. Vilka stjärnor! 
Vår stjärna Olle han kämpar mot hosta och feber och jag lider med honom. Idag har han dopdag och med glädje minns jag den fina dagen för 2 år sedan.
Mycket mer än så har jag inte att berätta idag. Nu fortsätter vi heja fram ÖFK här😊