Äntligen fredag.

Så skönt att det äntligen blev helg. Idag har jag varit på utbildning med jobbet. En mycket givande dag som gav inspiration som förhoppningsvis smittar av sig. 
När jag kom hem möttes jag av min glada lilla kille som mötte mig med en bamsekram i dörren. Då kom helgkänslan och lugnet spred sig. Nästan för bra för när Olle tog mig i handen och ville se Pippi på dom sju haven gick det inte många minuter innan jag halv sov med han i famnen. Vi tog oss ändå i kragen och gick ut och lekte i snön. Det är inte lätt att vara 2.5 år och nästan försvinna i den djupa snön. Han kämpade otröttligt på och klättrade gång på gång uppför snöhögen för att sen sätta sig på rumpan och åka ner.
Olle har en härlig personlighet även om han är envis som få ibland. Den roliga sidan som han visar mer av nu får mig att skratta högt och ikväll när han nöp med sig en ren blöja ifrån skötbordet och satte den runt huvudet skrattade vi gott både jag och Micke.
Nu ska jag försöka att se några minuter film med micke😊
Vi hörs♡.