I min backspegel...

Godkväll på er.
En backspegel har vi alla, olika vägar och mål har passerats, en del helt misslyckade val, andra har varit raka motsatsen och gett glädje och lycka. Mitt bästa vägval i livet var helt klart hit till den lilla byn i Åsen och det lilla röda huset med killen som bär det största hjärtat. Det svåra var då att lämna jobb,vänner och mitt paradis i dvärsätt. Som tur är har det visat sig trots ett minst sagt krokigt vägval av mig så finns vännerna kvar♡ och nya har jag också lyckan att ha i min närhet. Ikväll tog mig vägens backspegel tillbaka och jag fick för en stund göra det näst bästa jag vet nämligen ut och köra lite lastbil. Känslan som fyller min kropp är obeskrivlig trots att munnen var lika torr som en dammig öken när jag styrde ut mitt 24 m långa ekipage från Ortviken. Det släppte tack och lov ganska snabbt och jag kunde njuta av att känna motorn jobba under mig. Tack Niklas för en mycket trevlig kväll fast än du väldigt psykologiskt spelade the final countdown mina första hundra meter......
Nu ska jag gå och lägga mig med ett leende som inte ens öronen kan stoppa♡.
Hur ser eran backspegel ut?
#1 - - Monica%25252525252520Edholm:

Tur att ni finns ,modiga kvinnor, som vågar ratta dessa stora fordon. Jag är full av beundran. Själv är jag harig ute i trafiken.Vill hellst vara passagerare.

Svar: Det är ju så kuuuul, jag inser var gång jag kör hur mycket jag saknar yrket. Synd att det är så svårt att få till familjelivet med dom oftast oregelbundna tiderna. Tack för dom fina orden😊
Ylva Knutsson