Pustar ut.

Hemma efter en lång dag på jobbet. Kvällsjobb hör inte till vanligheterna och det var skönt att få krypa upp i soffan med katt på magen och Micke halvt snusande bredvid. Efter jobbet var jag bara hem och hämtade Olle,fixade middag och laddade en maskin tvätt innan det var dags att åka tillbaka på jobbet. Jag räknade minuter och jagade sekunder kändes det som. Urs jag hatar att stressa, jag blev iaf väldigt glad för när jag kom hem möttes jag av en renskottad gård. Tusen tack till Stig samt ett dukat middagsbord. Det sistnämna hade Ronja fixat och hon hade gjort så fint med vikta servetter och sallad direkt på tallriken. Det gav mig några extra minuter att umgås och prata om hur deras dag har varit. Väl hemma så bytte jag om till stallkläderna och tillsammans med Nattalie fixade vi stallsysslorna i ett hugg. Skönt att ha någon att prata med. När hästarna väl var inne och ompysslade lyssnade jag länge på deras tuggande på kvällshöet. Det finns inget som är så rogivande som just det.
Ni som läser får gärna om ni vill dela med er er vardag. Hur löser ni allt? Får ni tiden att räcka till? För mig spelar det nog ingen roll hur jag lägger upp dagen. Jag verkar vara snäppet efter iaf. Åter igen så håller mina ögon på att ramla ihop och det är dags att gå och sova. Imorgon kommer en ny dag. Ha det bra😊