Nu har han fått sitt rum!

Å en sån speciell dag! Efter att vara inne på år tre med byggnationer och renoveringar fick Olle äntligen sitt egna rum! Stort,stort,stort och så himla  skönt. Olle har verkligen varit super duper glad och ikväll när han skulle sova hade han knappt tid att dricka välling! Han skuttade glatt upp för trappen och sa stolt att han skulle sova på sitt rum i sin säng! Min stora älskade kille!
Nu får vi samla lite kraft och börja med Kerstins rum! Jag råkade slänga iväg en beställning till jollyroom med lite rosa inredningsdetaljer samt lite blixten kläder till blivande tre åringen!😊
I övrigt då... en lugn dag med hembesök från bvc. Åter igen ok stämpel på vår lilla tjej men jag måste ge henne tillägg utöver amningen då min mjölk är lite tunn. Hon har gått upp ynka 49 gram på 7 dagar. Inte ner iaf. Tur ersättning finns säger Jag! 
Vi hörs imorgon då åker vi och gör hammarn osäkert på årets marknadsdag!🤗 
Natti natti ny dag imorgon💕