Hämtaskotersväng.

Ja nu var det dags igen och länge var det sen sist😊
När jag kom hem efter jobbet la jag mig på sängen och tvärsomnade, för idag har det varit rörigt både här och där. Dessutom krånglar vår kyl så Micke hade tömt ur allt i ett sista försök att avfrosta den. Ni vet föret som blir då. Hyffsat slut gick jag och la mig på sängen och tvärsomnad som sagt.  90 min senare kom Micke och väckte mig och lockade med både middag och roadtrip. Inte kunde jag motstå det inte och vips var vi påväg. Så nu är vi en skoter rikare och en tv fattigare. Bytesaffärer när det är som bäst. Hur konstigt det än låter så har vi hela familjen haft det jätte mysigt.
Olle gjorde vår kväll då han storögt tittade på servitrisen och frågade snällt vart hans burgare var någonstans. Det blev fnitter från både vårt bord och grannborden.🤣 En hungrig Olle är inte att leka med.
Ordningen återställd.
Å äntligen pizza! Kanske har jag lite cravings ändå🙈.
Det här behövde vi!♡
Bilåkargotta såklart!👍