Tuff dag...

Hej på er. I vanliga fall brukar jag hitta både ett och annat guldkorn att berätta om som vi har fått vara med om. Ikväll känns min hjärna bara tung och trött och inte kommer jag på något vettigt att skriva om.... Det här är ju min kanal, min rensning, min stund för mig själv att få stanna upp, fundera och reflektera. Idag har det bara varit för mycket... Det kan bero på att idag för exakt ett år sedan red jag mitt livs sista ridtur på Akira för imorgon då gick hennes knä sönder och en lång period av vetetinärbesök,undersökningar och medicineringar påbörjades. Vilket visade sig inte hjälpa och det oundvikliga blev mitt faktum.. Urs vilken hemsk period det var. Igår när Laylock var svullen i ögat tänkte jag att nu är det dags igen. Han mår som tur är toppen idag och nu ikväll syntes det i princip ingenting kring ögat. Jobbet är en annan viktig faktor i livet som påverkar hur man mår, jag känner att jag inte riktigt räcker till och det är inte heller lätt att få till en bra balans jämt så att alla är nöjda. 
Nu är det bara imorgon kvar och jag har öppning, sen mina vänner går jag på påsklov. Det ska bli så skönt. Ni ska ändå få se några bilder från vår kväll som blev mysig med lite spontant påskpyssel.🐣
Den här bilden fick jag av Micke mitt på dagen då dom var på väg att fixa lunch på skogen. Jag blev inge avundsjuk😊 mina pojkar som är mitt allt!💖
Akira min svarta fina ängel!❤❤❤
Imorgon lovar jag er ett muntrare inlägg.