Å där kör han iväg!

Hej på er! Måndagkväll och ännu en dag har gått. Idag har jag fått känna mig riktigt,riktigt pigg. Ända tills nu för nu fick jag nog tillbaka att den här dagen varit så härlig och fantastisk! Olle och jag har lekt ute och tagit fram hans lilla vattenland. Vilken glädje vatten skänker ung som gammal😁 mitt på dagen åt vi lunch och sen hjälpte Olle mig med hästarna som skulle förberedas inför ett besök av hovslagarn. Våran prins Laylock skötte sig verkligen hur bra som helst trots att det var rekordvarmt ute och allmänt jobbigt för oss alla. Klockan 17 var det över 25 grader varmt i skuggan! Dom fick stå inne i det svalkande stallet och bara mysa en lång stund. På em blev jag extremt trött och hur jag än försökte så var det omöjligt att hålla sig vaken. Olle var verkligen superduktig och vilade med mig framför Tv:n. Vi fixade middag torskrygg och kokt potatis mmmm, Ronja och Olle var ute och premiärkörde Olles julklapp som han fick för någon jul sedan, nämligen en Range Rover😊 den är hur frän som helst och att min lilla kille på drygt 2.5 år fixar att manövrera och köra bilen gör både mig och han stolt! Hejdå mamma säger han glatt och vinkar innan han gasar iväg. Hur många gånger kommer jag stå och titta efter honom när han drar iväg på diverse äventyr?!
 
En sockerkaka och ett gäng kokostoppar senare gör jag kväll med gott samvete och håller tumme för att jag tar mig ur sängen imorgon....