Just nu känns det lite såhär!

Alltså den här bilden. Den säger allt!😄
Igårkväll behövde jag faktiskt några minuter då jag bara fick vara jag. Olle hade nämligen inte sovit 1 minut sen tidig morgon och vid sextiden igårkväll kände jag hur orken var på noll och det blev bara frustration. Så jag lämnade bägge barnen till Micke och stack iväg till hästarna. Jag red en dryg halvtimme på jervira i skritt och trav och försökte lägga in så mycket övningar som hon orkade med av det som Pernilla lärt mig. Först var hon tung och stel i kroppen men minut för minut vart det bättre. Jervira tyckte det var kul och hade öronen spetsade hela tiden♡ 
När jag kom hem var jag full av energi och på ett mycket bättre humör. Dessutom möttes jag av en kramig Olle som faktiskt också hade velat följa med till hästarna!
Ha en toppen fredag hörrni, vi är påväg till stan för att skriva på papper på kommunen så att Micke får bli Kerstins pappa påriktigt!🤣😂
Vi hörs♡