Perfect friday och snö!!♡

Hej på er!! Yeeeeii vilken bra dag den här fredagen har varit! Jag är snart mig själv igen vilket känns hur skönt som helst efter den här tuffa veckan. Men vad som är ännu bättre just nu är att vi åter igen har landat i Undersåker och faktiskt när vi svängde av E14 så snöade det. Snacka om hunörhöjare♡
Här kommer lugnet infarandes i kroppen så det nästan bränns under fotsulorna. I backen påväg ner till lilla huset vinkar jag till min farmors barndomshem och sänder henne en av många tankar och vet att hon precis som jag blev lycklig av den här platsen♡ Tänk så glad hon skulle vara om hon visste att hennes familj spenderade så mycket tid just här där hon vandrat som liten.♡
 
Så min stora fina tjej som jag släppte av hos världens bästa frissa idag för lite klipp och färg, jag tappade nästan hakan när jag skulle hämta henne och insåg snabbt att jag lämnade en liten tjej men hämtade en ung vacker kvinna♡ Ronja du är vacker och fin på både insidan och utsidan♡ glöm aldrig det oavsett vad andra tycker och tänker!
 
Moffan skämmer bort oss i vanlig ordning med allt ifrån gott kvällsfika till paketjakt för olle♡ men nu ska vi sova en ny dag kommer imorgon♡
Natti natti♡
I moffas famn är man trygg♡♡♡