Å där drog han iväg....

Ja så är det. Stolt som en tupp med ryggsäckpå ryggen drog han iväg vår lille kille. Första gången på egna äventyr utan mamma ochp pappa. Oj vilken konstig känsla som kom över mig direkt när jag stängde dörren och såg han springa mot bilen som skulle ta honom iväg äventyr. Våra snälla grannar tyckte han skulle få följa med på hockeyträning. Jag har aldrig varit där själv men fick förklarat att det var ett perfekt ställe för treåringar med mycket energi att ha kul på. Men visst är det konstigt ena stunden önskar man sig en stunds lugn och ro men nu när han väl drog i väg och jag sitter här med Kerstin och allt blev tomt och tyst ja då önskar jag inget hellre än att han ska komma hem. 
 
Tända ljus och en god kopp kaffe innan det är dags att fixa lite inför kvällens middag! 
Vi har hittills haft en fin dag som trots det kalla vädret bjöd på rikligt med solsken och mycket utevistelse. Lek med Olle, en ridtur och lite handräckning åt Micke som spenderar sin fritid åt att skruva med en skoter. Det är bra när alla har sitt liksom.
Ha en fin lördag så syns vi igen imorgon om ni vill♡
#1 - - Angelica Wåhlin:

Förstår att det känns konstigt nu när han är iväg själv för första gången!

Svar: Ja hur blev han så stor liksom?😁
Ylva Knutsson