Ingen dag är den andra lik🤗

Jaha då var det kväll igen då och min tur att skänka eftervärlden några rader.🤗 Alltså först och främst shiiit vilken otrolig värme. Hästarna får några dagars paus nu och får dessutom välja om dom vill vara inne i stallet eller ute i hagen. Ofta och tidigt på fm vankar dom in till sina boxar skyddade från solljus och insekter. Barnen och jag pysslar om, smörjer in och borstar och frågar ni Kerstin ja då bjuds det på en och annan munsbit också.😉
Lättare är det för oss andra att svalka oss och åter igen har vi spenderat några timmar i Sandören. Vattentempen är ljuvlig och vattenytan låg spegelblank.
När vi kom hem vilade Kerstin och jag passade på att stöka undan och röja. Mobilen ringde och vi fick finfrämmande av Elsa m familj.❤ planering inför morgondagens utflykt och lite kaffe och lek. Knappt hade dom hunnit fara innan Stig Mikael min fantastiske sambo och hjärtevän tyckte vi skulle ta en tur till Hassela och tja varför inte dit hade jag aldrig varit förut. Där hade han hittat en barnfyrhjuling som faktiskt var till skänks. Dessutom passerade vi igenom en kändis bondgård med världens fränaste bonde nämligen Stefan Hildingsson. Jag som alltid kikat på bonde söker fru vart nästan lite starstruck.😄🙈 Kul semestertripp, lite sämre var det dock att de matställen som fanns i Hassela var stängda så klockan var närmare sju innan vi åter var i civilisationen (Sundsvall)
Dock väl värt att vänta på gryyyymt goda hamburgare vart vi bjudna på. 
Sena kvällen vart det nu innan vi var hemma och hästarna hade fått sitt och barnen lagda. Olle och jag sover i husvagnen för fjärde natten. Myyyyys😍. 
Dessutom bjöd dom på glass till efterätt, lyckliga barn😍
Ingen dag är den andra lik så är det bara och idag fick vi ett härligt litet äventyr. Vi måste vara lite crazy i den här familjen.😉❤
Nu är det godnatt från husvagnen.
 
Natti natti på er💞