Aprilväder🌧🌦❄️🌞

Gokväll därute till alla er som inte riktigt har fått sömnpulver strött i ögonen än. Eller hand upp om du precis som jag råkat dricka liiiite för mycket kaffe ikväll. Jag kan nog bocka av båda tror jag.😊 
Så gick ännu en vecka sedan sist jag skrev och nu har det hänt grejer, vintern har fått se sig besegrad och våren med tjällossning, smältvatten och översvämningar har gjort sitt intåg. Vår lilla bäck ser ut som en mindre insjö och har skurit in rakt igenom hästhagen. Inte bra någonstans och mer förväntas den att stiga. Det är lite läskigt när det blir så extremt mycket vatten på så kort tid. 
Vädret har verkligen åkt upp och ner som en jojo och bjudit på en fantastisk fin lördag, en försmak av vad som komma skall för att i nästa stund skicka oss tillbaka till vintern med kyla, lite snöglopp och spöregn som det varit idag. Dagarna och veckorna springer iväg och det går ruskigt fort nu. Det gäller att ta vara på alla stunder. Vi blickar tillbaka till en helg helt i min smak med härligt häng med grannarna, massor av god mat, bubbel, tömkörning i dagarna två och nöjda barn. Det får man ju bara vara nöjd med!🥰
Alltså ni vet den här Emil på Lönneberga pojken som bor här hos oss?! Kan man göra annat än att hålla sig för skratt?!😄🙈😄
Nån som vet om Lasse Stefans spelar runt Sundsvall med omnejd framöver?😊 Jag vet nämligen en som måste dit då.😄
Nämen nu känner jag hur det kommer sömnpulver, vi hörs en annan dag hörrni.😃